نان سحر 52 ساله شد

نان سحر 52 ساله شد

به نام خالق مهربان


خـداوند را شـاکریم که ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داد تا یک سال دیگر در خدمت شما همراهان گرانقدر برند نان سحر باشیم.
فرا رسیدن پنجاه و دومین سالروز تأسیس گروه صنعتی نان سحر را صمیمانه خدمت این خانواده بزرگ تبریک و تهنیت عرض می نماییم و از کلیه همکاران که در نهایت صداقت و تعهد، تمامی اهتمام خود را در جهت پیشبرد و تحقق اهداف متعالی سازمان به کار می برند نهایت تشکر و قدردانی را داریم و مفتخر هستیم که در کنار شما عزیزان گام های هر چند کوچک در راه اعتلای صنعت نان کشور را به ثبت رسانیده ایم.

گروه صنعتی نان سحر به پشتوانه بیش از نیم قرن تجربه و دانش تخصصی در این عرصه در سالی که گذشت با تلاش بی وقفه در چهار شرکت زیر مجموعه، موفق به گسترش فعالیت ها و ایجاد تنوع در محصولات خود در حوزه نان های فراسودمند، بهبوددهنده ها و فرآورده های پودری و ماشین آلات و تجهیزات تخصصی صنعت نان شد و اقدامات و قدم های موثری را در راستای بهبود فضای کسب و کار و تولید برداشت و در این میان آموزش نیروهای متخصص در دانشگاه و آکادمی این برند نیز همواره به عنوان یکی از اهداف سازمانی در دستور کار شرکت قرار داشته است.

امروز بر خود لازم می‌دانیم که از زحمات همۀ همکاران، تأمین‌کنندگان، سازندگان و همچنین مشتریان عزیز که از مهم‌ترین سرمایه‌های این برند هستند تشکر و قدردانی نموده و همچنین از خداوند متعال سعادت، کامیابی و سلامتی را برای همه همراهان و دوستداران برند نان سحر مسئلت می نماییم. امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی بیش از پیش بتوانیم گام‌های موثرتری در تحقق برنامه‌ها، اهداف و ماموریت‌های گروه صنعتی نان سحر برداریم.
و در نهایت باور قلبی ما در گروه صنعتی نان سحر به شعار «نان تنها یک واژه نیست، نان طعم زندگی است» همواره سرلوحه کلیه امور در تمام این سال ها بوده و خواهد بود.