نان سحر منتخب دریافت مدال تلاشگران ...

نان سحر منتخب دریافت مدال تلاشگران کیفیت کشور

هشتمین دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کشور سوم بهمن ماه سال جاری در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی و رویدادهای تجاری بازار بزرگ ایران (ایران مال) با حضور 1500 نفر ازکارآفرینان، نخبگان، متخصصین و صاحب نظران امر کیفیت برگزار گردید.

همانگونه که می دانید در سند چشم انداز کشور با افق 1404، ایران کشوری توسعه یافته بوده که جایگاه ویژه ای را از نقطه نظر اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه برخوردار خواهد بود و این مهم با تکیه بر پشتکار تلاشگران، گسترش بازارهای دانائی محور و دانش بنیان و نیز بهره گیری از تجارب نوآوران و مبتکران، تاحدود زیادی محقق شده است. همین امر سبب شده تا همواره حمایت از پیشکسوتان و فرهیختگان عرصه علم و فناوری، تلاشگران حوزه سرآمدی و سربلندی کشور در دستور کار این جشنواره ها قرار داشته باشد. از این رو تقویت روحیه ی بررسی و ابتکار در تمام زمینه های علمی، فنی، فرهنگی و اسلامی از طریق قدردانی و ارج نهادن بر مقام والای تلاشگران مورد توجه خاص قرار گرفته است.

در این بین طی ارزیابی های به عمل آمده از سوی شورای سیاست گذاری این جشنواره بمنظور دست یابی به اهداف غایی آن که همانا بر پایه رهیافتی سنجیده برای شناسائی، معرفی و قدردانی از مدیران، پژوهشگران، مشاوران و مدرسان و کارآفرینان سرآمد در سطح کشور می باشد، نان سحر موفق به دریافت مدال ارزشمند تلاشگران کیفیت کشور در این دوره از برگزاری جشنواره گردید. در این جشنواره ملی، مدال تلاشگری بر سینه ی هادی خانمحمدی "مدیرعامل شرکت نان سحر" به نیابت از آقای مهدی خانمحمدی"بنیانگذار برند محبوب نان سحر" و همچنین این خانواده بزرگ قرار گرفت.