نان سحر چهل و هفت ساله شد

نان سحر چهل و هفت ساله شد

امروز یاد آور سالروز تأسیس برند موفق و محبوب نان سحر می باشد. سال ها فعالیت مفید در عرصه صنعت نان افتخاری است که نصیب گروه صنعتی نان سحر شده است و مایه مباهات نان سحر است که چهل و هفت سال خدمت صادقانه را سر لوحه خویش قرار داده و به عنوان اولین و بزرگترین شرکت فعال در راستای نان های صنعتی حجیم و نیمه حجیم، فرآورده های پودری و بهبود دهنده ها و ماشین آلات و تجهیزات مرتبط و همچنین در کنار فعالیت آموزشی در غالب دانشگاه و آموزشگاه نان سحر، پر قدرت و پرتوان در حوزه صنعت غذای این مرز و بوم و حتی فرا تر از مرزهای پرگهرکشورمان فعال است و روز به روز مصمم تر از همیشه و با اتکاء به نیروی لایزال الهی به ارتقاء سطح سلامت جامعه می اندیشد و در این امر خطیر گام بر می دارد.
در این بین پرسنل و کارکنان گروه صنعتی سرمایه های بی بدیلی هستند که دانش کاربردی را در حوزه این صنعت در سینه دارند و نخبگان آن به حساب می آیند. حضور در عرصه های مختلف پیشرفت صنعت نان و کمک به توسعه اقتصادی بخش های مختلف حضور در صنایع عظیم به عنوان رهبر این صنعت و کسب تجارب ارزنده در این مسیر از گروه صنعتی سحر و کارکنان مسئول آن مجموعه ای کارآمد، پویا و حرفه ای ساخته که میتوانند سایه امن و امید مردم شریف ایران زمین باشد.
امروز گروه صنعتی سحر در فصل جدید فعالیت خود می تواند این بشارت را به دوستداران این برند بدهد که برای آینده برنامه ریزی های گسترده ای در راستای محصولات جدید و ارتقاء بیش از پیش کیفیت در نظر گرفته است.
بر این اساس "آقای مهدی خان محمدی" مدیر عامل محترم گروه صنعتی نان سحر سالروز تأسیس و آغاز چهل و هفتمین سال فعالیت گروه صنعتی سحر را به همراهان ارزشمند و همکاران پرتلاش و فعالان صنعت غذای کشور تبریک عرض نموده با امید به آنکه لحظه ای در امر خدمت و تلاش صادقانه به مردم شریف و دوست داران گرانقدر این برند دست بر نداریم و در این مسیر از خدای یگانه مدد می طلبیم.
روابط عمومی گروه صنعتی نان سحر