حضور گروه صنعتی نان سحر در شانزدهمین ...

حضور گروه صنعتی نان سحر در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

این نمایشگاه بزرگترین و تنها نمایشگاه تخصصی شیرینی و شکلات در خاورمیانه می باشد که به صورت کاملا تخصصی در سه بخش اصلی این صنعت اعم از محصولات تولید شده، مواد اولیه و ماشین آلات برگزار می گردد. در واقع نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران رویدادی است که پس از طی سالیان متوالی حرکت رو به رشدی را نشان داده و از اینرو نمایشگاهی تخصصی در عرصه ی صنایع غذایی با موضوع شیرینی و شکلات، را به پربازدیدترین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی تبدیل کرده است.
 
 گروه صنعتی نان سحر نیز با توجه به تجارب گذشته ، ارتقاء كمي وكيفي نمايشگاه بين المللي شيريني و شكلات را در دستور كار خود قرار داده و بی شک نقش اصلی ما دراین نمایشگاه معرفی دستاوردها و نمایش توانمندی های شرکت نان سحر بوده و ایجاد موقعیتی مناسب برای فراهم آوردن فرصت های تجاری و اقتصادی است.
لازم به ذکر است که گروه صنعتی نان سحر در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات در تاریخ 24 الی 27 شهریور 1396 از ساعت 10 صبح الی  18 و در غرفه پیشرفت پخت سحر واقع در سالن  B38 و غرفه ثمین نان سحر در سالن 41 میزبان تمامی متخصصان، صاحبان صنایع، اصحاب دانشگاه و رسانه و کلیه علاقمندان به این صنعت بزرگ می باشد.
 
روابط عمومی گروه صنعتی نان سحر