مجری نمایشگاه ایبکس باید برکنار ...

مجری نمایشگاه ایبکس باید برکنار شود / صنف با مجری جدید، نمایشگاه را برگزار کند

مهدی خان‌محمدی گفت: متأسفانه تبلیغات مجری نمایشگاه ایبکس از سوی انجمن نان‌های صنعتی استان تهران تأیید نشده و علی‌رغم اینکه به صورت کتبی از سوی انجمن اخطار داده شده بود، وی از لوگوی انجمن به شکل غیرقانونی سوءاستفاده کرده است. لذا ما نمایشگاه را تأیید نمی‌کنیم و هیچ‌گونه پشتیبانی نخواهیم کرد و از نظر ما مجری نمایشگاه باید برکنار شده و صنف با مجری جدید نمایشگاه را برگزار کند.

مدیرعامل گروه صنعتی نان سحر و رئیس انجمن نان‌های صنعتی استان تهران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد:‌ از همکارانمان می‌خواهیم فعلاً به هیچ عنوان برای شرکت در نمایشگاه ثبت نام نکنند. سال گذشته برای مجری نمایشگاه Ibex، بیست و چهار کشور هدف تعیین نمودیم تا در این کشورها تبلیغات کرده و بازدیدکنندگان خارجی را تشویق به بازدید از نمایشگاه کند اما مجری به وعده‌هایش عمل نکرد. ضمن اینکه بودجه این مسأله، تأمین و در اختیار مجری گذاشته شد اما متأسفانه عملکرد، آن‌قدر ضعیف بود که فقط تولیدکنندگان خارجی به نمایشگاه آمدند و دستگاه‌هایشان را به تولیدکنندگان داخلی فروختند و فعالان داخلی صنعت نان که برای شرکت در نمایشگاه هزینه کرده بودند، صرفاً به عنوان خریدار دستگاه‌ها و محصولات خارجی در نمایشگاه حضور داشتند.

رئیس انجمن نان‌های صنعتی استان تهران تصریح کرد: به امید آنکه صنعت نان در کشورمان خودکفا شود و ما به سایر کشورها وابسته نباشیم و نیز ماشین آلاتی را که برای صنعت نان کشورمان لازم است خودمان تولید کنیم. خوشبختانه در چندسال اخیر ماشین سازان کشورمان رشد خوبی داشته اند که البته باید از این رشد حمایت شود و نیز این رشد ادامه داشته باشد تا جایی که در کنار تامین نیاز داخلی تکنولوژی نان را به کشورهای دیگر هم صادر کنیم.