چشم اندازی بر « Ibex 2016 »

چشم اندازی بر « Ibex 2016 »

دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان در روز 16 آذرماه سال جاری با حضورمعاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان ، معاون وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان ملی استاندارد، رییس انجمن نان های صنعتی استان تهران و مدیر عامل گروه صنعتی نان سحر، رییس هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان نان صنعتی ایران، رییس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم و جمعی از مدعوین محترم این عرصه افتتاح شد. این نمایشگاه با حضور 196 شرکت داخلی و خارجی از 17 کشور جهان  برگزار شد که از این تعداد 136 شرکت داخلی و 60 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، ترکیه، یونان، ایتالیا، فرانسه، کره‌جنوبی، لهستان، سوئد، جمهوری چک، بلژیک، سوئیس، روسیه، لبنان، اسپانیا، هلند و اتریش حضور بهم رسانده  تا آخرین فناوری این صنعت را به نمایش بگذارند. 


در این میان 60 شرکت تولیدکننده ماشین‌آلات پخت نان، 10 شرکت تولیدکننده ماشین‌آلات آردسازی، 6 شرکت تولیدکننده نان، 9 شرکت تولیدکننده آرد، 18 شرکت تولیدکننده بهبود دهنده و خمیرمایه، 6 شرکت خدمات آزمایشگاهی، 5 شرکت تولیدکننده سیلو و حدود 70 شرکت فعال در زمینه‌های دیگر صنعت آرد و نان کشور نمایشگاه جامعی را تشکیل دادند.


و مخاطبان اصلی این نمایشگاه تولیدکنندگان نان صنعتی، سازندگان ماشین‌آلات تولید نان، تولیدکنندگان نان شیرین و کیک، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات کافه قنادی، تولیدکنندگان آرد، سازندگان ماشین‌آلات آردسازی، تولیدکنندگان خمیرمایه و بهبود دهنده و سازندگان سیلو بودند.


در واقع این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای همه فعالان این صنعت می باشد تا موجبات همکاری بیشتر با تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط، تولیدکنندگان آنزیم‌های مصرفی در صنایع غذایی، تولیدکنندگان دکوراسیون مرتبط، تولیدکنندگان امولسیفایرهای خوراکی، صنایع بسته‌بندی، تولیدکنندگان قهوه و غلات افزودنی، تولیدکنندگان لباس کار مرتبط، مشاوران صنعت آرد و نان، سازمان‌ها و اتحادیه‌های مرتبط، مطبوعات و صنایع وابسته و تمامی علاقه مندان این حوزه را فراهم می کند. 

 

در مراسم اختتامیه نمایشگاه نیز از غرفه های برتر نمایشگاه  با اعطاء نشان و لوح سپاس به صورت شایسته تقدیر شد که غرفه ی گروه صنعتی نان سحر نیز موفق به دریافت این هدایای ارزشمند شد.

 

 

روابط عمومی گروه صنعتی نان سحر