نان سحر حامی روز ملی نان

نان سحر حامی روز ملی نان

اسپانسرینگ و حضور شرکت نان سحر در جشنواره ملی نان در دانشگاه الزهراء

 

گروه صنعتی نان سحر در تاریخ نوزدهم آبانماه 1395 و در چهارمین مراسم بزرگداشت نان که با حضورمسئولان صنایع، انجمن ها و سازمان های مرتبط در دانشگاه الزهرا (س) برگزار گردید، حضور بهم رسانیده و با شعار نان ، اقتصاد، فرهنگ ، سلامت این روز ملی را پاس داشتند. دراین جشنواره نمایندگان صنعت در این حوزه ضمن همکاری مشترک با بخش های دانشگاهی و سازمان های سیاست گذاری با گفتگوهای تخصصی پیرامون مسائل نان به بحث و بررسی در خصوص راهکارهای کاربردی در این عرصه پرداختند.

 

از جمله سخنرانان این مراسم جناب آقای مهدی خان محمدی (مدیر عامل گروه صنعتی نان سحر) بودند که با موضوع " چالش ها و دستاوردهای صنعت نان کشور" به نکات ارزشمندی در این خصوص اشاره نمودند و اذعان داشتند که بی شک پیوند میان دانشگاه و صنعت در این حوزه بسیار کاربردی و مسمر ثمر خواد بود.

در حاشیه این مراسم پنل های تخصصی و علمی حیطه موضوع اقتصاد نان و سلامت نان نیز به هر چه پربارتر شدن این جشنواره کمک نمود. همچنین در این همایش از منتخبین این حوزه با اهداي لوح و تندیس روز بزرگداشت نان  تقدیر و تشکر به عمل آمد که در این میان جناب آقای خان محمدی "مدیر عامل نان سحر" نیز به پاس تلاش های ارزنده خود در راستای پیشرفت و تعالی نان کشور، موفق به دریافت لوح یاد بود و تندیس برنامه شدند.

 

 
   

 

 

روابط عمومی گروه صنعتی نان سحر